וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצה להיות יוטיוברית של ביוטי? הטיפ של אשלי וקסמן בקשי

26.6.2017 / 8:41

אוהבת ביוטי וחולמת על ערוץ יוטיוב משלך? רשת סופר-פארם פותחת גם השנה את האקדמיה לביוטי - המקום שיהפוך אותך לכוכבת רשת בתחום ההאיפור והטיפוח, ואושיית הרשת וקסמן בקשי היא חלק מהצוות מקצועי שיעזור לך להצליח

צילום מסך

זה התחיל בסרטון אחד, שאליו נוספו עוד ועוד עד שהרשת געשה ונולדה אושיית אופנה חדשה. אשלי וקסמן בקשי הפכה לדמות מובילה בעולם הטיפוח והאיפור הישראלי בזכות סרטוני ההדרכה שהעלתה לערוץ היוטיוב שלה, והפכה לתופעה. חמש שנים אחרי ההתחלה, היא אחת היוטיובריות המובילות בישראל המתחזקת ערוץ פופולרי.

את אוהבת ביוטי וחולמת על ערוץ יוטיוב משלך? גם השנה סופר-פארם פותחת את האקדמיה לביוטריות - המקום שיהפוך אותך לכוכבת רשת בתחום הביוטי. הבוגרות של המחזור הראשון כבר מכבבות ברשת ועכשיו מתחיל מסע החיפוש אחרי 20 הביוטריות הבאות. וקסמן בקשי היא אחת מהמרצות באקדמיה לביוטי של סופר-פארם, והיא חלק מהצוות מקצועי שיעזור לך להצליח.

"תעשו את הכול עם חיוך", נותנת וקסמן בקשי טיפ, ומספרת איך הכול התחיל, "העליתי סרטון, לא זוכרת אפילו למה, ופשוט צפו ואז העליתי עוד אחד ועוד אחד. חמש שנים אני עושה את זה, זה לא קרה ביום אחד וכבר חמש שנים שזה מתגלגל. כיום כל אחת צופה במישהי אחרת ולוקחת הרבה השראה ומאוד קשה להביא את עצמך".

באקדמיה לביוטי תגלי את סודות עולם האיפור, תלמדי להוביל טרנדים, לצלם ולערוך סרטונים ועוד. אז בואי להיות הביוטרית הבאה של ישראל ואולי לקבל מלגת ביוטרית.

וואלה! NEWS בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully