וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללמוד איך להתאפר נכון - ולשדר זאת לעולם

28.6.2017 / 7:57

איך מתאימים גוונים? כיצד לתת טיפים לגבי טיפוח? מה ייצור את הטרנד הבא? רשת סופר-פארם פותחת גם השנה את האקדמיה לביוטי, שתהפוך אותך לכוכבת רשת בתחום האיפור והטיפוח. שלי גפני, המאפרת הראשית של חברת סופר-פארם, היא חלק מהצוות מקצועי שיעזור לך להצליח. צפו

צילום מסך

לדעת להתאפר נכון זו תורה שלמה. לדעת להתאפר נכון, לצלם ולהפיץ בצורה מדויקת ולגרום לכולם להתאפר כמוך זו כבר תורה חדשה ואמנות שיש ללמוד היטב. את אוהבת ביוטי וחולמת על ערוץ יוטיוב משלך? גם השנה סופר-פארם פותחת את האקדמיה לביוטריות - המקום שיהפוך אותך לכוכבת רשת בתחום הביוטי. הבוגרות של המחזור הראשון כבר מככבות ברשת ועכשיו מתחיל המחזור השני והמסע החיפוש אחרי 20 הביוטריות הבאות. באקדמיה לביוטי תגלי את סודות עולם האיפור, תלמדי להוביל טרנדים, לצלם ולערוך סרטונים ועוד. שלי גפני, המאפרת הראשית של סופר-פארם היא אחת מהמרצות באקדמיה לביוטי של סופר-פארם, וחלק מהצוות מקצועי שיעזור לך להצליח.

המשתתפות באקדמיה לביוטי עוברות שיעור פרטי עם גפני, סדנת איפור שאורכת כארבע שעות ובמהלכה יעברו שלב עיוני ואחריו שלב מעשי שבו יישמו את מה שלמדו. "זה עולם תוכן כל כך מעניין", אומרת גפני, "האקדמיה הזאת נותנת אומץ לבנות שרצו לפתוח ערוץ וחששו, יש מקום שמכוון ונותן את הכלים לעשות את זה נכון".

וואלה! NEWS בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully