וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי של סדנה: הטיפים שקיבלו הביוטריות כדי להפוך לכוכבות רשת

2.7.2017 / 8:01

איך גורמים לגולשים ברשת לצפות דווקא בך? מהם הכלים והכללים שיעזרו לצלם תוכן ייחודי שיבדל אותך? הביוטריות של סופר-פארם ערכו סיור בוואלה! NEWS במהלכו הצטיידו בכלים שיעזרו להם למקסם את ההצלחה ברשת

צילום מסך

איך יוצרים סרטון שיהיה גם איכותי וגם מעניין? איך גורמים לגולשים ברשת לצפות דווקא בך? מהם הכלים והכללים שיעזרו לצלם תוכן ייחודי שיבדל אותך? ב-15 במאי נפתחה האקדמיה לביוטריות של סופר-פארם, 20 נשים בגילאים שונים, ממקומות שונים, כל אחת וסיפורה האישי, נבחרו למחזור השני של האקדמיה, שמתמקדת בנתינת כלים לביוטריות צעירות שרוצות למקסם את ההצלחה שלהן ברשת ולהפוך לכוכבות מדיה. במסגרת הסדנאות שהן עוברות הגיעו הביוטריות ליום כיף שמשלב בתוכו גם לימודים בבית וואלה! NEWS ושמעו הרצאות בנושאים שונים.

מימי לוזון, קוסמטיקאית רפואית ובעלת מותג מוצרי הטיפוח הנושא את שמה, העניקה לביוטריות טיפים בנושא איפור, טיפול נכון בעור והשגת מראה רענן ובריא.

ליאור נאור, מנהל הווידאו של וואלה! NEWS, הסביר לביוטריות איך עורכים וידאו נכון ומהם הכלים להכנת סרטון כדי להפוך אותו לנגיש וברור. תחילה הסביר להם נאור על חשיבות המעטפת, כלומר מה יש ברקע הסרטון, איך לעצב את הסביבה כדי שהגולשים יראו בו מה שהביוטריות ירצו להעביר. שנית, לייצר כותרת לסרטון שמייצגת את הנושא אבל חשוב לא פחות - כותרת שאותה מחפשים כדי למצוא את הווידאו. דגשים נוספים אותם קיבלו הביוטריות היו בנושאי נראות הסרטון, בדגש על תאורה נכונה, וכן דרכים להשגת סאונד ותמונה איכותיים.

בעולם של היום הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל עצום של עוקבים ולקוחות פוטנציאליים היא על ידי יצירת תוכן איכותי ומעניין שימגנט אליו את הקהל וייצור באז, ועידן קליגרמן, מנהל הקיראטיב דיגיטל במשרד הפרסום באומן הרצה לביוטריות בנושא. מהות האקדמיה היא יצירת יוטיובריות ביוטי - כוכבות רשת מקצועיות שמתמחות בביוטי ומביאות ערך מוסף לעולם האיפור והטיפוח.

וואלה! NEWS בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully