וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנשים מריחים זיוף מקילומטרים": כך תהפכי ליוטיוברית של סטייל

4.7.2017 / 8:31

איך להשתמש נכון בכלי העוצמתי הזה ולהפוך את ערוץ היוטיוב לכזה שדרכו אפשר ללמד את סודות היופי? הבימאית ג'וזי שלז, והיוטיוברית יאנה פרוביז ומורן טרסוב לימדו את הביוטריות את רזי הצילום, השימוש במדיה חברתית, הפקת סרטונים ויצירת תכנים

צילום מסך

היום הכול קורה ברשת. הרשתות החברתיות הן מקום מפגש להחלפת מידע ודעות והיוטיוב הוא חלון הראווה הכי נוצץ שלנו. כדי שאנשים יקשיבו למה שיש לך להגיד, צריך לדעת איך לשדר את המסר באופן שיהיה ברור, כיפי ואיכותי. הביוטריות של סופר-פארם עברו סדנה מיוחדת שבה הן למדו איך להשתמש נכון בכלי העוצמתי הזה ולהפוך את ערוץ היוטיוב שלהן לכזה שדרכו יוכלו ללמד את סודות היופי.

הביוטריות פגשו את הבימאית ג'וזי שלז, את המאפרת והיוטיוברית יאנה פרוביז ואת המאפרת ויוצרת התוכן מורן טרסוב. שלושתן לימדו את הביוטריות את רזי הצילום, השימוש במדיה חברתית, הפקת סרטונים והדגשים התוכניים.

"המצלמה היא חלק אורגני מהדור הצעיר, ועדיין יש כאלה שאתה מאמין להם וכאלה שמרגישים זיוף", אומרת שלז, "אני מבינה את הפרדוקס כי תמיד אנחנו מתאמצים להראות את הדברים המוצלחים אצלנו או מה שאנחנו חושבים שהוא יותר מוצלח, ואנחנו תמיד יותר מקסימים כשאנחנו לא מנסים להרשים".

"הטיפ אולי הכי גדול הוא להתמדי ולהישאר כן", אומרת פרוביז, "לא להתפתות לכל הדברים מסביב. להיות אתה ואנשים יאהבו אותך".

"אנשים מריחים זיוף מקילומטרים", אומרת טרסוב, "ביום שבו תעשי משהו שהוא לא את, תנסי לדבר אחרת או לאמץ פרסונה שהיא לא את - זה פשוט לא יעבוד. תיהני בדרך כי זאת באמת עבודה קשה".

וואלה! NEWS בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully