וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקדמיה לביוטריות: איילת השחר בר ניצן

7.6.2017 / 13:23

איילת השחר.
איילת השחר בר ניצן

ת.ז:

בת 26, נולדה במושב שדמות מחולה שבצפון בקעת הירדן, גרה במושבה הגרמנית בירושלים. עובדת במכון הרטמן שחוקר יהדות מודרנית. מנהלת אדמניסטרטיבית של הכשרת מורים לתרבות יהודית בבתי ספר. מאורסת טרייה.

מוטו:

"לא צריך מתווך לדת. דת היא גם של החילונים". וגם: "איפור זו תת קטגוריה במשהו שהוא יותר הוליסטי גוף ונפש ואמונה וספורט. איפור זה אמצעי ואם את מרגישה יפה זה חלק ממה שההוא שם למעלה רוצה שתרגישי".

כמה מילים:

"גדלתי בסביבה דתית הארד קור שלא הולכת ביחד עם ביוטי למדתי באולפנה ולא היו שם ליפסטיקים היו תחרויות מי לא מורידה שערות הכי הרבה זמן...ואז גיליתי שיש חיים מחוץ לאולפנה ואת לא רוצה ללבוש חצאית כשהרגליים שלך חשופות ושעירות. בשירות הלאומי בתל אביב נחשפתי לכל עולם הביוטי ונרשמתי ללימודים אצל ירין שחף. אני מכורה לסטורי הדרכות ביוטיוב, לדעתי הייתי הצופה השלישית של אשלי וקסמן.. בעיני, איפור זו תת קטגוריה במשהו שהוא יותר הוליסטי גוף ונפש ואנונה וספורט. כיום אני לא מוגדרת דתייה הלכתית אבל אי אפשר להוציא אותי מזה. יש מגמה מטורפת של מודעות לטיפוח וביוטי בעולם הדתי, שינוי אדיר. אני נהנית להתאפר כל בוקר. אבל זה רק אמצעי שמקדם אותך לביטחון אישי, כשאת מרגישה יפה זה חלק ממה שההוא שם למעלה רוצה שתרגישי. אני ממש מקווה שאני אוכל להביא לערוץ שלי תוכן אינטליגנטי".

לערוץ היוטיוב של איילת השחר בר ניצן

איילת השחר בר ניצן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully