וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לומדות את סודות היופי: כוכבות הביוטי החדשות של ישראל

26.6.2017 / 9:16

בעולם של היום הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל עצום היא על ידי יצירת תוכן איכותי ומעניין שימגנט אליו את כולם וייצור באז. במשך חמישה שבועות יעברו 20 הביוטריות סדנאות איפור, צילום, יופי וטיפוח במטרה להפוך לאלו שקובעות את הטרנד הבא

צילום מסך

נרגשות הן נכנסו לאולם בזו אחר זו, מוכנות ללמוד את רזי היופי ולהפוך לאלו שילמדו אחרות את סודותיו. ב-15 במאי נפתחה האקדמיה לביוטריות של סופר-פארם, 20 נשים בגילאים שונים, ממקומות שונים, כל אחת וסיפורה האישי, נבחרו למחזור השני של האקדמיה, שמתמקדת בנתינת כלים לביוטריות צעירות שרוצות למקסם את ההצלחה שלהן ברשת ולהפוך לכוכבות מדיה. בעולם של היום הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל עצום של עוקבים ולקוחות פוטנציאליים היא על ידי יצירת תוכן איכותי ומעניין שימגנט אליו את הקהל וייצור באז. זוהי בדיוק מהות האקדמיה - יצירת יוטיובריות ביוטי - כוכבות רשת מקצועיות שמתמחות בביוטי ומביאות ערך מוסף לעולם האיפור והטיפוח.

משתתפות האקדמיה לביוטריות של סופר-פארם.
הביוטריות מקבלות כלים למקסם את ההצלחה

האקדמיה מביאה מכלול גדול במיוחד של מרצים לא רק בתחומי הביוטי, היא מאפשרת ללמוד את כל האספקטים המקצועיים והטכניים, יוצרת הכרה מעמיקה של פלטפורמת היו טיוב ומלמדת ליצור תוכן מקורי ברמה גבוהה ומקצועית. הרי לא מספיק להיות בעלת כישרון באיפור, טעם יוצא דופן או הבנה ואהבה לתחום - כדי להפיק סרטונים איכותיים, לגרום לאנשים לרצות לעקוב אחרייך ולהפוך למובילת דעה חשוב להכיר מבפנים את כל התחומים המקיפים את המוצר הסופי החל מצילום ועריכה ועד לשיווק נכון ואפקטיבי. במשך חמישה שבועות יעברו הביוטריות סדנאות עם שלי גפני שתדבר על סודות עולם האיפור ותיתן טיפים לאיפור מושלם מול המראה ומול מצלמה ומימי לוזון הקוסמטיקאית הרפואית ובעלת מותג הקוסמטיקה הנושא את שמה תיתן דגשים לסקירת מוצרי טיפוח והשלבים בטיפוח אישי ביתי. בנוסף, גלי ברנר, הדוברת ומנהלת התוכן של סופר פארם תיתן מבט אמיתי אל תוך הרגלי הצריכה של הישראלית הממוצעת - הלקוחה והעוקבת הפוטנציאלית של הביוטריות החדשות.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
משתתפות האקדמיה לביוטריות של סופר-פארם.
הביוטריות לומדות ליצור תוכן מקורי ברמה גבוהה ומקצועית

אך ידע בתחום האיפור ואהבה למקצוע הם רק השלב הראשון, ישנם עוד תחומים חשובים בתהליך הפיכה למותג רשת. אשלי וקסמן בקשי תיתן תובנות כיצד להפוך את היו טיוב למקצוע וכל מה שצריך כדי להפוך את הערוץ האישי למותג עסקי מצליח. ליאת קופלמן לוי, עורכת פנאי פלוס וגו סטייל תלמד אתיקה עיתונאית בעולם האופנה והביוטי - העברת ביקורות, סקירת מוצרים ויצירת קשרים חבריים ועסקיים שיפתחו עולם חדש ומרתק בפני התלמידות.

האקדמיה שמה דגש גם על הצד הטכני כדי לאפשר לכל אחת ליצור את הסרטונים שלה, לערוך אותם ולהעלות אותם בצורה הטובה ביותר לרשת. גם אם יצירת ערוץ יוטיוב מצליח נראה כמו משהו מסובך, הביוטריות יקבלו הדרכה בנוגע לפתיחת ערוץ, סדנאות שמתמקדות באותנטיות מול המצלמה, מציאת זווית אישית בעולם היוטיוב והפיכת המצלמה לחברה הכי טובה שלהן. עם הסברים על נבכי המדיות החברתיות וכיצד לפעול בהן נכון, לימודי עריכת וידאו ותאורה, צילום ועריכה – הכול כדי להפוך למקצועניות ומובילות בתחום.

הזוכה באקדמיה תיכנס באופן אוטומטי לנבחרת המשפיענים של Buzzit! של וואלה! NEWS בתור אושיית רשת בתחום האופנה ותצטרף למחזור הראשון של הביוטריות שכבר צוברות הצלחה ועוקבים ברשת.

וואלה! NEWS בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully