וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה באימונים קל ביוטיוב: צפו בפרויקט הגמר של הביוטריות

12.7.2017 / 8:46

האקדמיה לביוטריות של סופר-פארם מגיעה לשלבים האחרונים בהחלט וכמו לכל פרויקט, גם כאן יש פרויקט גמר מושקע שיעזור לגלות את זהות הביוטרית המנצחת. צפו בהכנות הקדחתניות לקראת הפרויקט

יח"צ - חד פעמי

לקראת הגמר הגדול, החלו הביוטריות לעבוד על פרויקט הגמר שלהן. כל אחת מהן בחרה את הקונספט שהכי מתאים לאישיות שלה ולמה שהיא מנסה להעביר בתור ביוטרית. התלווינו אליהן לקראת פרויקט הגמר לגלות קצת מה הן חושבות על האקדמיה בכלל ועל פרויקט הגמר בפרט.

ב-15 במאי נפתחה האקדמיה לביוטריות של סופר-פארם, 20 נשים בגילאים שונים, ממקומות שונים, כל אחת וסיפורה האישי, נבחרו למחזור השני של האקדמיה, שמתמקדת בנתינת כלים לביוטריות צעירות שרוצות למקסם את ההצלחה שלהן ברשת ולהפוך לכוכבות מדיה. בעולם של היום הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל עצום של עוקבים ולקוחות פוטנציאליים היא על ידי יצירת תוכן איכותי ומעניין שימגנט אליו את הקהל וייצור באזז. זוהי בדיוק מהות האקדמיה - יצירת יוטיובריות ביוטי - כוכבות רשת מקצועיות שמתמחות בביוטי ומביאות ערך מוסף לעולם האיפור והטיפוח.

האקדמיה הביאה מכלול גדול במיוחד של מרצים, לא רק בתחומי הביוטי. היא אפשרה לביוטריות ללמוד את כל האספקטים המקצועיים והטכניים, יצרה הכרה מעמיקה של פלטפורמת היו טיוב ולימדה ליצור תוכן מקורי ברמה גבוהה ומקצועית. הרי לא מספיק להיות בעלת כישרון באיפור, טעם יוצא דופן או הבנה ואהבה לתחום - כדי להפיק סרטונים איכותיים, לגרום לאנשים לרצות לעקוב אחרייך ולהפוך למובילת דעה חשוב להכיר מבפנים את כל התחומים המקיפים את המוצר הסופי, החל מצילום ועריכה ועד לשיווק נכון ואפקטיבי.

וואלה! NEWS בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully