וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקדמיה לביוטריות: שני אלון

7.6.2017 / 13:44

שני אלון.
שני אלון

ת.ז:

בת 29. גדלה במעלות, גרה במושב עין יעקב. נשואה פלוס תינוק בן שנה וחצי. בעלת עסק 'אחוזת אירוח' - וילת אירוח. מקימה בימים אלה אפליקציה "שעדיין לא היתה בישראל" לאימהות צעירות, ומייסדת קבוצת אימהות בפייסבוק 'ניו-מאם' שבה 10,000 אימהות. זוכת המירוץ למיליון. מנחה את התכנית החופשה המושלמת.

מוטו:

"כל אחת יכולה להראות מעולה בתקציב שלה! האיפור לא מכסה אותך, רק משפר אותך. החזון שלי והחלום שלי זה להיות קול ומענה לאימהות צעירות בעזרת האפליקציה שלי, הקהילה בפייס והערוץ יוטיוב. רוצה לעזור לאחרות ולא לשים את עצמי בפרונט".

כמה מילים:

"אחרי שהפכתי להיות אימא פתחתי את הקבוצה בפייסבוק בעקבות לידה קשה שהייתה לי. ראיתי שיש בי צורך להעביר ידע לאימהות. אנחנו רוצות לדעת איך להסתיר נכון לילה ללא שינה, איך מרעננים את הפנים. היום, עם המצב הכלכלי, לא כולן יכולות לקנות מייק אפ ב-300 שקלים, ולא מכירות מוצרים מוצלחים שעולים הרבה פחות. לא הרבה יודעות מה זה פריימר. אני רוצה להעביר את הידע שלי הלאה. אני רוצה ללמוד לדעת איך זה לעשות את זה נכון ונורא קל ליפול. בערוץ שלי יהיה הכול מהכול - לא רק ביוטי, אלא גם DYI, מתכונים לילדים וכל מה שקשור לעולם האימהות. תוכן איכותי, טיפים וטריקים".

לערוץ היוטיוב של שני אלון

שני אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully