וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל סוף הוא התחלה חדשה: הגמר הגדול של האקדמיה לביוטריות

18.7.2017 / 8:21

אחרי חמישה שבועות שבהם למדו הביוטריות את כל רזי המקצוע, הגיע הגמר הגדול שבו נבחרה הביוטרית הזוכה, אז מי מתוך 20 הביוטריות תהיה המנצחת הגדולה? לא נהרוס לכם. צפו

צילום מסך

ב-15 במאי נפתחה האקדמיה לביוטריות של סופר-פארם, 20 נשים בגילאים שונים, ממקומות שונים, כל אחת וסיפורה האישי, נבחרו למחזור השני של האקדמיה, שמתמקדת בנתינת כלים לביוטריות צעירות שרוצות למקסם את ההצלחה שלהן ברשת ולהפוך לכוכבות מדיה. בעולם של היום הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל עצום של עוקבים ולקוחות פוטנציאליים היא על ידי יצירת תוכן איכותי ומעניין שימגנט אליו את הקהל וייצור באז.

זוהי בדיוק מהות האקדמיה - יצירת יוטיובריות ביוטי - כוכבות רשת מקצועיות שמתמחות בביוטי ומביאות ערך מוסף לעולם האיפור והטיפוח.

האקדמיה הביאה מכלול גדול במיוחד של מרצים לא רק בתחומי הביוטי, היא אפשרה ללמוד את כל האספקטים המקצועיים והטכניים, יצרה הכרה מעמיקה של פלטפורמת היו טיוב ולימדה ליצור תוכן מקורי ברמה גבוהה ומקצועית. הרי לא מספיק להיות בעלת כישרון באיפור, טעם יוצא דופן או הבנה ואהבה לתחום - כדי להפיק סרטונים איכותיים, לגרום לאנשים לרצות לעקוב אחרייך ולהפוך למובילת דעה חשוב להכיר מבפנים את כל התחומים המקיפים את המוצר הסופי החל מצילום ועריכה ועד לשיווק נכון ואפקטיבי.

אז כאמור, חמשת השבועות חלפו להם והגמר הגדול בביוטי סיטי 2017 הגיע והזוכה הגדולה נחשפה בארוע מושקע במיוחד. אז מי היא או הוא? צפו וגלו.

וואלה! NEWS בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully